Önske lista

Nu e det 17 dagar kvar & jag tänkte tråka ut er lite med en önskelista....alltså saker som jag önskar mig till min födelsedag:

¤ GPS (garmin)

¤ Canada Goose  Chilliwack Parka jacka (röd eller svart)
http://www.annonsera.nu/search.php?type=1&id=7402


¤ Digital kamera (svart eller silver, slimad)

¤ Nintendo DS lite (svart, silver eller vit)

¤ Fotbad (sån med olika massage steg)

¤ Dolce Gabbana - Light blue (parfym)

¤ Riskokare (riktigt dålig på att koka ris)

¤ Säsong 3 av Grey's anatomy eller O.C

¤ Presentkort
(sport affär, till piercingar, klädaffär typ Gina Tricot eller annat)

Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Oh du e ju inte dyr i drift precis :S:S DU kan få en Date parfym, dom e också goda;);) hehe

2008-09-17 @ 16:34:20
Postat av: Lina

tänk om alla kunde göra detta michella, fan va enkelt det vatt för en då :D <3

2008-09-17 @ 17:33:47
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0