Ledig idag

Idag e man ledig, har jobbat helgen så då e jag alltid ledig måndag & tisdag. Skönt men hade hellre alltid varit fri på helgerna.
Håller på & tvättar men skulle bara ta lite "panik" tvätt idag för jag missa tvätt tiden i fredags, hade mina tankar nån helt annan stans då. Resten av tvätten tar jag på onsdag kväll, då har jag mer ork & tid.

Helgen har så klart varit lugn eftersom jag har jobbat men har inte alls varit på humör denna helgen, inte hela veckan för den delen. Allt det här med Johans död & begravningen och allt har tagit ganska mycket på ens mående men jag hoppas att det vänder nu så att jag åminstonde känner att jag kan göra bra ifrån mig på jobb för det har jag verkligen inte gjort förra veckan.

18 dagar kvar till min födelsedag =D Billy har fått höra mig tjata om min födelsedag i typ 3 månaders tid eller nått så han om nån kommer nog va jävligt glad när min födelsedag e förbi.
Ska hämta tvätten nu sen äta lite frukost, magen börjar gnälla känner jag.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0