Efter helgen

Helgen blev jätte lyckad, var iväg med Billy & hans arbete på hotel Legoland. Var inne en liten sväng på lego land oxå men inte så att vi hann åka massa attraktioner dessvärre.
Ska lätt dit igen, verkar as kul och hotelet var hur mysigt som helst, jag verkligen ÄLSKAR hotel.
Fick riktigt god mat & massa dricka och så fick vi leka lite lekar på dagen, trodde först inte jag skulle uppskatta det där med lekar så mycket för jag brukar inte tycka om det men det blev verkligen skit skoj.
Mådde som jag förtjänade igår dock.

I starten när vi kom dit så spelade dom "Fly on the wings of love" på repeat flera gånger vilket var lite kännslomässigt jobbigt för den låten påminner jätte mycket om Johan, fick kämpa med att hålla tårarna borta. Lite pinsamt att börja böla där mitt bland allt folk & ingen fattar vad som händer.

Har varit på jobbet en runda idag oxå & jobbat lite extra för jag skulle utbilda en av mina kära kolleger på de nya handdatorerna som vi ska använda nu istället för att skriva kontrollavgifterna för hand.
Annars ska jag inte göra så mycket, kan inte träna för Billy har ingen nyckel hem & jag måste därför va hemma när han kommer hem från jobb idag. Får träna i morgon istället om jag kan då för jag har ingen bil heller.

Hoppas ni haft en bra helg & att det gick riktigt vilt till

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0