Duktig som tusan

Jävlar va det e fint här hemma nu, e dock inte riktigt klart än för jag ska få upp lamoprna i taket oxå & förhoppningsvis blir det nu innan min födelsedag.
Storstädning har jag ägnat mig åt från igår till idag / måste säga att jag e sjukt stolt över mig själv. Borde dock putsa fönsterna men ja...jag får se om jag gör det eller inte.

Va på IKEA igår & köpte 2 till stolar till vårt köks bord men sen när jag kommer hem med dom så har jag köpt fel färg så jag fick åka tillbaka och byta men då hade de bara en stol kvar i den färgen som jag skulle ha fast jag hade tur för jag en av de som arbetar där när de skulle få in stolarna igen & de skulle komma redan nästa dag, idag då alltså.
Ska därför dit senare idag och införskaffa den saknade stolen.

Måste även köra över till DK sen för att inhandla dricka till min födelsedag =S Känner inte alls för att köra över idag men jag måste för detta e sista dagen som jag har tid med det för sen ska jag jobba, onsdag - fredag

Blö skit tråkigt att bara sitta & vänta på att klockan ska gå, finns inte ett skit att göra så här tidigt eller det som jag kunde göra har jag ju redan gjort.
Slapp på soffan ett tag då.

Det ni ville säga
Postat av: bitte

åh älskar å gå på ikea

2008-09-30 @ 12:57:39
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: ronja

ja du är duktig gummis. längtar till helgen:)

2008-09-30 @ 22:12:36

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0