Dåligt sömn

Har sovit så dåligt inatt, vaknar hur många gånger som helst & drömt en himla massa om Johan.
Begravningen igår va jätte fin men det va tungt, minns inte när jag grät så mycket senast, antagligen på pappas begravning....
Det va skönt att träffa Johans familj, världens underbaraste e dom, härligare familj får man verkligen leta efter.
Känner mig helt psykiskt utmattad och har ont i magen, känns som om man vandrar runt i en bubbla för huvudet är lixom avdommnat eller hur man ska säga...svårt att förklara.

Har iaf världens underbaraste kille här hemma som får gör allt för att få mig på bra humör, han vakna ju upp frisk som en nötkärna. Själv vakna jag upp på ett riktigt bitch humör känner jag och det har ju klart att göra med denna oroliga natten & drömmarna jag har haft.

Ska göra ve mig nu & sticka till jobb, lite panodil först så att min mage lugnar sig lite.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0