Besök

Igår va jag på besök hos Tettan i hennes nya lya, vist den e inte så ny längre men jag har inte varit hemma hos henne på år & dar känns det som. Sist jag va hemma hos henne så bodde hon iaf i en annan lägenhet.
Den nya lägenheten är riktigt mysig, sån lite kringelikrånglig som jag gillar men även öppen planlösning mellan kök & vardagsrum och så har hon en hel mysig balkong nu. Slut betyg: tummarna upp =)

annars

Har varit mega duktig idag, slängt ut en hel del som inte ska va här (äntligen) Nu till nästa lön ska jag köpa lite färg & måla de väggarna som jag har planerat att måla. Hoppas nu bara det blir snyggt annar kommer det nog kännas en smula jobbigt.
Ska snart iväg på träning, tränade igår oxå & sen e det träning på torsdag igen & i helgen ska vi ha två träningsmatcher, en på lördag och en på söndag. Kommer nog va helt slut efter denna veckan men det e skönt att ha nått att göra.
Tillbaka till jobb i morgon, känner inte alls för det. Vet inte vad det e med mig men jag e så TRÖTT på mitt arbete & det blir inte bättre....vad tusan gör man???




Det ni ville säga
Postat av: mamma

sök annat

2008-09-17 @ 00:01:46
Postat av: mamma

kolla på www.vestfor.dk

2008-09-17 @ 00:03:10

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0