Annonsen




Riktigt fin va den tyckte jag & symbolen högst upp passade så perfekt för att va till Johan.

Denna dagen har bara varit jobbig, trött som tusan i morse & en massa saker har gått snett och humöret har ju inte varit det bästa.
Har varit en sån dag ni vet när massa små ting går fel och man blir hur irriterad som helst...PMS liknande humör.
Men nu ikväll har jag haft det lungt & skönt, kollat på IDOL auditions och herregud vilka människor det finns. Som jag har skrattat.

Sista jobbe dagen för veckan i morgon, ska bli så skönt för jag känner mig helt färdig. I helgen ska jag bara ut & va vild, tycker jag att ni andra oxå ska vara.

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja jag vet, jag funderar på det. Men det känns ändå som om dom inte kan göra nått. För drar man dit, får man två panodil så säger dom att man ska gå hem å lägga sig och om de blir värre ska man komma tillbaka, bara för dom inte hittar nått fel lixom. Men hade det inte varit illa från början hade man ju inte ens åkt dit, jag vet inte, jag hatar dom på sjukhuset, och lukten. Men har haft ont så länge nu så jag får väll snart ge med mig och asa mig dit.

2008-09-07 @ 13:55:23
URL: http://huba.blogg.se/
Postat av: Vicky

Ja bara ring gumms, jag är där varje dag.. Puss

2008-09-07 @ 15:29:40
URL: http://wickedwicky.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0