Weekend

Så har man jobbat klar för denna veckan. Jag har det mest hatade jobbet av alla för den delen, har arbetat på Carpark i snart 3 år. Carpark som förresten byter namn nu & blir Q-park istället eftersom vi blivit uppköpta av det sistnämda företaget.
Jag hoppas dock på att jag finner ett nytt jobb i Köpenhamn snart som passar mig men jag måste ha lite tålamod för det sker oftas inte på 1 dag bara.

Om 1 timme e min älskling i Helsingborg igen, ska hämta honom på knutpunkten då. Vi ska bara ha en lugn och mysig helg. I morgon blir det hem till mamma och äta gott, hon skulle göra fondue, blir nog smarrigt som tusan. Mammas mat brukar iofs alltid va god, om hon gör sånt som jag tycker om förstås.

Nu måste jag snabba mig till affären så jag hinner handla innan Billy e framme i HBG





Det ni ville säga
Postat av: huba

jaha...jag trodde du skulle till Tyskland ju :( .. Vad händer där då.. i DK... fest eller?

2008-10-17 @ 18:59:48
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0