Vill komma nån vart....

Känns som om man har varit på samma ställe hela livet, att man inte kommer nån vart.
Jag är inte en sån person som vill födas & dö på samma ställe för då känner jag att jag inte kommit någon stanns här i livet.
Jag behöver inte flytta till ett främmande land långt långt bort men till ett grann land hade jag kunnat tänka mig & så klart är det danmark & deras huvudstad Köpenhamn som jag är riktigt sugen på. Vill väldigt gärna flytta dit men måste först i så fall ha ett arbete där för klarar mig inte på min nuvarnde svenska lön i danmark eftersom våra pengar inte är värde mindre där & det är lite dyrare att bo i dk än i sverige.
Håller dock på att söka för fullt & hoppas snart att jag ska hitta nått som jag kan trivas med.

Födelsedagsfesten som jag hade i fredags blev bra va dock SJUKT trött till slut att jag inte orkade underhålla längre. Fick massa fina presenter som jag blev mega glad för.
Är besviken på folk som hade sagt att de skulle komma men sen inte kom eftersom jag hade beställt mat efter hur många som skulle komma, man gör inte så helt enkelt.
Tusen tack till alla er som kom & tack för presenterna

Lördagen åkte vi till köpenhamn & stack på fest där men tyvärr fick dom stänga vid 3-4 tiden för att där va nån idiot som sprang runder med kniv & knivhög 2 st personer där.
Riktigt irriterande va det för festen va bara såååå sjukt bra, bästa på evigheter. Musiken va helt underbar & stämmningen va sjukt bra.

Billy ska sova i Köpenhamn fram till helgen så att han slipper att pendla så mycket, blir jobbigt i längden & det kan jag förstå att han tycker men jag saknar honom sjukt mycket & när man vet att man inte kommer att ses på några dagar så saknar man personen EXTRA mycket. Älskar min Billy!

Det ni ville säga
Postat av: sara

absolut ingen fara, verkar som du haft en kul födelsedag :D grattis igen pussspuss

2008-10-07 @ 14:06:53
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0