Tvättat klockan sju på morgonen

Så börja jag min dag ja, kunde inte somna om mellan tvättarna vilket nog va bra men när jag sen var färdig med tvätten så tvär somna jag. Ville egentligen sova ännu mer men hallå klockan va typ tjugo över tolv när jag pallade mig upp från sängen

Ska ner på stan sen & fika med min kära bror, han kom med förslaget i morse vid SJU på morgonen, vadå morgon pigg???

Har helt glömt bort att berätta vad jag fick i present när jag fyllde år ju...skriver namnen på de jag fått presenten av sen vad jag fick efter namnen.

Billy - fick jag en GPS av

Tessan, Lina & Johan - fick jag en digital kamera av (har dock inte kommit än, lite förseningar)

Helena & Robban - fick jag en OBH Nordica maskin som jag kan göra as god mat med

Michel - fick jag ett fotbad med massage & hela fadderuttan

Mette & Kim  - Presentkort på KICKS

Jessica - Presentkort på Familia

Sara, Anna, Rodrigo & Mark - Presentkort på Väla

Bennie & Ronja - Hårklippning

Mamma & Uno - Grey's Anatomy Säsong 3, Dolce & Gabbana Light Blue och en äggkokare

Fick oxå presentkort av Brian & Walle på lördagen, riktigt sött av dom.

Nu ska jag äta lite nudlar sen måste jag köra & träffas med bror min.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0