Sömn problem

Kunde inte somna inatt, tror klockan blev halv 3 - 3 innan jag lyckade somna. Vet inte vad som har hänt med mig, jag har blivit hur pigg som helst vilket jag kanske brukar vara ibland men verkligen inte under höst & vinter tiden. Men jag ska inte klaga, jag är hellre pigg & glad än trött och depprimerad som jag (med många andra) brukar bli när det går mot mörkare tider.

Hinner inte skriva så mcket nu för jag ska iväg till Väla (stort shopping center vi har här) och möta upp Ann sen ska vi gå runt och se om vi hittat nått fint, måste dock äta frukost först men det gör jag där på väla.

Det ni ville säga
Postat av: huba

nej jag ska inte dit.. haha pallar inte den sortensmusik. Det e nästan så jag tycker progg e lite för slött nu.. gillar när det går lite snabbare, men inte psykadeliskt snabbt haha för då jelvar fungerar det inte i mitt huvud kan jag säga.



hoppas du hittar nått på väla

2008-10-24 @ 12:44:43
Postat av: sara

oh tack.. nu blev jag glad och generad :)

2008-10-24 @ 17:22:45
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0