RIX morgon Zoo



Jag är ingen morgon människa över huvud taget men nått som faktiskt kan locka mig till att va vaken på morgonen (förutom jobbet när jag jobbar morgon) det är Roger Titti & Gert i deras program på morgonen.
Gert är så klart min favorit men de andra två är oxå skit bra och dom kompleterar varandra sjukt bra.
Tror inte där finns någon som missat deras program som går mellan 06.00 -10.00 på vardags morgnar, nytt är att de även syns i tv rutan nu på kanal 6 men det är då mellan 07.25 - 09.00

Nu blir det frukost mys för mig, hörs sen

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Håller med dig gumman. Dem e såå jävla bra!hehe

2008-10-20 @ 12:29:18
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: huba

gert äger

2008-10-20 @ 13:41:55
Postat av: Samantha Rogers

Hej och tack för kommentaren! härlig blogg btw :)

2008-10-23 @ 18:16:24
URL: http://samanthakristine.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0