Panik tvätt

Bokade en tvätt tid igår kväll för att hinna tvätta lite till Billy så han kan ha lite rena kläder med sig till DK i veckan men så klart sover jag för länge och han e ju kille så tvätta e ju inte det första han tänker på så nu när jag vakna halv elva så kom jag ju på att just det, tvätta skulle jag göra.
Blev att sammla ihopa det som skulle tvättas snabbt som tusan & så får jag hoppas på att det hinner tork sen oxå vilket jag tvivlar starkt på. Har bara tvätt tid till klockan 12 men nått hinner vi nog med.

Igår kväll va vi hos mamma & Uno och käkade tacos, riktigt smarrigt. Blev lite senare än vad jag trott att det skulle bli från början så vi va mega trötta när vi skulle åka därifrån.
Skulle egentligen hem till Therese & Johan efteråt men ingen av oss orkade det så vi körde hem istället, hoppas dom hade kul igår iaf.

Minnes kortet & väskan som jag har beställt till min kamera har fortfarande inte kommit, en smula störigt måste jag säga. Gick in & kollade på min order status och såg att ordern inte ens blivit behandlad så jag ska ringa dit i morgon och skälla lite på dom tänkte jag.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0