Morgon pigg

Fick ett sött meddelande av min älsk i morse

"Godmorgen baby! Håber du sover godt og får en fantastisk dag! Elsker dig!!! Kys over det hele"

Med ett sånt meddelande på morgonen så kan man helt enkelt inte va på dåligt humör och trots att det regnar och är grått utanför mitt fönster så känns det som en underbar dag.

Billy e på jylland med sin chef och kollar hur hur deras företag ser ut där borta, Han fick flyga bussines idag och så ska han sova på hotel, lyx unge. Jag älskar hotel, hade jag haft massa pengar så hade jag tagit in på hotel lite oftare, typ bara nån weekend eller så bara för att det är så nice.
Blir iaf hotel i mars när det e trance energy, NH hotel, like always baby ;)

Min tvätt e snart klar, där va lite av tvätten som jag inte han med i helgen så fick ta det nu. Men i helgen när gubben kommer hem så kommer där väl va fullt med tvätt igen.

Ska jobba om typ 1 timme, arbetar fram till tio ikväll sen e jag normalt fri onsdag - fredag men på torsdag ska jag upp till Karlskrona & utbilda de som jobbar där på PDA:n (hand datorer) så det blir lite extra pengar där, riktigt nice, kommer att komma bra till hands lagom till jul månaden.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0