Mitt i maten

Har precis krängt BK mat, kommer nig aldrig någonsin bli trött på den maten.

Har gått sjukt bra på jobb idag (har inte slutat än) allt har bara rullat på och mer ska det blir.
Slutar 7 ikväll och då ska jag mysa med mina 2 älsklingar, sjuuuukt längesen vi hade våra kvällar men nu e det fan fax igen tycker vi alla 3

Ska snart köpa ny mobil, har bara inte bestämt mig vilken jag vill ha än men jag ska titta lite på det nu under denna vecka & nästa. Jag e sjukt mobil galen så det känns som julafton för mig varje gång jag ska ha/har köpt ny mobil.

Det ni ville säga
Postat av: huba

haha men det blir sån känsla när man får ny mobil :P . Man blir riktigt lycklig haha :p



Vilken e du sugen på då?

Fick du inte en av billy för inte så länge sen? haha :P

2008-10-29 @ 16:02:02
Postat av: mamma

men hallo michella

ska du verkligen göra av med pengar på ny mobil...låter inte vettigt...du har så mycket att betala...medlemslån, soffan, bilreparation(som jag betalar just nu...ta det lite lugnt...du behöver inte ha ny mobil(eller två) varje år

2008-10-29 @ 18:33:26
Postat av: Ronja

VARFÖR kommer duu aldrig hem till oss. tycker du inte om oss mer eller:(:( Tycker det är tråkigt att vi inte umgås något, inte så mkt som vi gjorde innan!! Saknar diig juuu:`(

2008-10-30 @ 14:12:29

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0