Lördag morgon, vaken allt för tidigt

Vakna allt för tidigt om jag själv får avgöra, jag menar vad ska man egentligen göra vid den här tiden på en lördag morgon när man e ledig?
Man kan inte göra ett smack ju men min lilla kropp tyckte att den va färdigvilad så det va ju lika bra att gå upp då + att jag har en riktigt morgon pigg pojkvän som verkar ha hur mycket energi som helst vilket jag verkligen inte har.

Grått & mulet e det utanför så vädret hjälper ju inte precis till med energi biten, som jag önskar att det vore sommar igen så man kan ha minimalt med tyg på kropppen och ändå känna värmen enda in i benmärgen.....





Det ni ville säga
Postat av: sarissa

haha, visst! man äter ju upp de där på en kvart.. ensam. Grattis vickan btw :)

2008-10-18 @ 11:09:38
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0