Karlskrona

Idag har jag varit låååångt iväg från Helsingborg, över 20 mil har jag kört för att komma till Karlskrona och (givetvis) lika långt tillbaka.
Bara restiden blev ca 6 timmar sen spenderade jag 2-3 timmar i Karlskrona för att utbilda 2 kollegor på PDA:n

Blev positivt överraskad när jag kom till Karlskrona, det var en mysig liten stad, en riktigt sommar stad. Massa små öar, riktigt liten skärgård. Verkligen mys faktor på den staden.
Jag själv hade dock aldrig kunnat bo där, jag måste bo i en större stad så där är mer liv & rörelse. Helsingborg börjar ju kännas för litet för mig, jag vill ju vidare till Köpenhamn och utforska den staden mer.

Har inget mer inplanerat för dagen så det blir en slappa/ta det lungt kväll. Fundrade lite på att åka och hälsa på Bennie & Ronja men Bennie e sjuk och jag vill verkligen inte bli smittad. Har iofs sjukt bra imun försvar men vill ändå inte riskera att jag åker på nått.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

ÄLSKAR karlskrona, har släkt där + sommarstuga som mamma o pappa brukar vara i ute på en utav öarna :) skulle dratt dit några dagar typ du jag o lina eller något =)

2008-10-24 @ 16:19:19
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0