Jobb hela dagen

Har arbetar hela dagen idag så jag har inte haft någon tid alls att sitta vid datorn men nu har jag slutat för idag och e hemma med min Billy boy igen.
Han tycker nog det e riktigt skönt att va hemma så att han kan få spela sina spel på playstationet, liten spel nörd e han men inte sån överdriven. Tycker han e skit söt när han sitter & spelar för han lever verkligen sig in i det, tar i med hela kroppen och sånt emellanåt.

Eftersom jag har jobbat hela dagen idag så har jag inte mycket mer att skriva om för det har ju inte hänt något speciellt därför avslutar jag för idag & hoppas på att jag har nått lite mer intressantare att skriva om i morgon men känner jag mig själv rätt så blir det väll som alltid, bara massa babbel som ingen annan mer än jag själv är intresserad av att veta.

Det ni ville säga
Postat av: huba

okejj

2008-10-26 @ 15:03:16

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0