Insider

Sitter & tittar på insider & blir sjukt förbannad, vilka idioter det finns.
Att bara kidnappa barnen & gå under jorden så att den andra föräldern får leva i ovishet & saknad efter sitt barn. Att någon gör sin egen lag bara för att de själv inte klarar av sin föredetta längre.
Det är så taskigt & egoistiskt gjort, inte minst mot sitt barn. Snacka om att de inte alls tänker på sina egna barn, det är sådana människor som INTE förtjänar att ha barn för det är så självcentrerade och det ska verkligen inte en bra förälder vara.
Tycker det är skit bra att insider lägger upp bilder på de som har kidnappat barnen för dom ska verkligen hittas så att barnen kommer fram. Fy för sådana människor!



Förresten är inte aschberg för skön, så himla bra e han

Det ni ville säga
Postat av: Mimmie

haha jo han är skit bra :D men vafan, jag blir rädd igenom tv ibland för han asså! hade han frågat mig såna frågor som han ställer ibland, så hade jag bara aa aaa a a a amm mm men ja :) okej, skit onödigt och skriva detta inlägget men ja var bara tvungen :) puss sötnos! / mimmie

2008-10-30 @ 15:43:38
Postat av: Tess

Tack för igår pullan =) fast att jag var trött och seg som en gummibåt..

2008-10-30 @ 17:23:22
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0