Grey's Anatomy



Ja jag erkänner, jag är addicted. Det är nått med sjukhus serier som gör att jag alltid fastnar för dom antagligen är det min nyfikenhet till traumatiska händelser som gör att jag lockas av det.
Jag älskar att gråta till film/tv och Grey's är en sådan serie med många känslosamma avsnitt som jag suttit & bölat floder till så det är nog också ännu en anledning till varför jag fastnat för denna serie.
Följer inte serien när den går på tv länge, med tanke på mina arbetstider så missar jag många avsnitt, jag väntar istället tills jag kan köpa boxarna. Har de 3 första säsongerna & snart släpps 4:e


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Hihi, jag kollar också greys anatomy. Grät floder igår, buhu. Asbra är dem, verkligen. =)

2008-10-23 @ 22:59:54
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: moni

hej hoppas du får en härlig helg.. kramizz

2008-10-24 @ 09:36:47
URL: http://monkann.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0