Film söndag

Har hunnit med hela 2 filmer idag, har ju inte haft något annat på agendan så därför blev det en mys söndag. Va iväg & köpte massa lösgodis & coca cola så klart sen blev det film tajm
Första filmen blev Death Race, hade sett lite av den för nån vecka sen men missade mer ä halv för att jag somna. Filmen va dock skit bra & det hände något hela tiden
Andra filmen blev Batman, the dark knight, skulle ha sett den på bio när den gick men det kom altid nått i vägen så nu äntligen. Tyckte den va riktigt fet & också i denna filmen hände det nått hela tiden, bara han jokern som jag inte klarar av men det har jag aldrig gjort.
Kan starkt rekomendera båda filmerna om man tycker om lite action


Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Jag vill också se batman! Varför ringde du inte oss;) Ni är också vårt favorit par, utan er hade man ju inte haft någon vettig att umgås med. Det är skönt att ha vänner som förstår en och har samma intressen:) Hoppas vi ses snart. P.s Har tvättat dina jeans igen för där var en liten fläck, men den är borta nu:) Kan komma med dom i morgon:) vi hörs bästaste vän. pusspuss

2008-10-19 @ 20:44:44

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0