Fel på mig

Azzå det är nått som verkligen är konstigt med mig, jag har vaknat skit tidigt hela helgen & alla dessa 3 dagarna som har gått av denna veckan, jag som alltid är as trött & ska sova länge men nej helt plötsligt e jag friskheten själv om morgnarna. Har dock vägrat gå upp de gånger som jag först vakna, vakna typ vid 7 i morse men nej nej jag vägra gå upp. Tvingade mig själv att somna om igen sen har jag vaknat några gånger mer, till slut gick jag upp runt elva.

Ska hem till mamma senare idag & byta till vinter däck på min bil, detta kommer nog bli första året som jag är ute i god tid med att byta däck så nått positivt förde den här punkteringen med sig ju.
Jag är en sån löjligt irriterande människa som alltid försöker finna nått positivt i allt, livet är för häftigt & överväldigande för att gå och spilla tid på att tjura och vara arg.

Nu blir det frukost tajm för mig, coco pops & ägg *smarr*

Det ni ville säga
Postat av: Jenny

hahahahahahahaha... Jennys gonattsaga...mer effektiv än starkaste sömnpiller som finns att köpa ;) de e lugnt :-P

2008-10-22 @ 12:13:09
URL: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: Framgångsrik

"Azzå"? Vad är du? Typ 14? Fnizz

2008-10-23 @ 07:37:39
URL: http://succeed.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0