Dödligt vapen 3

Alla de filmerna är ju bara för jebbla bra, har nog sett dom allihopa tusen gånger men det va när man va lite yngre fast nu e det nummer 3 av de filmerna på 6:an så jag tänkte ta min chips påse & min cola och mysa till det lite innan jag ska gå och lägga mig.

Gick skit bra på jobb idag förresten, har tjänat in 3 timmar till idag som jag sen kan ta ut i ledighet. Försöker att få ihop så att jag kan va ledig den 25 december men ändå få betalt för det, vill ju inte förlora allt för mycket pengar och det hade jag gjort om jag skulle varit ledig utan betalning den dagen.

I morgon kommer min älskling hem, ska bli såååå skönt att få krama & pussa på honom igen. Har saknat honom en himla massa, tycker faktiskt det e lite små mysigt att sakna honom för det blir så spännande då när man ska ses igen om ni förstår vad jag menar.

Sessan hoppade precis upp bredvid mig och började gnälla lite, tror hon vill ha lite uppmärksamhet så det e nog dax för mig att kela lite med henne innan jag måste hoppa i säng.

Det ni ville säga
Postat av: sara

haha, ingenfara! är det hotstuff så är det

2008-10-17 @ 10:52:46
URL: http://sarissas.blogg.se/
Postat av: huba

Vad händer den 25dec :D ?!

2008-10-17 @ 17:30:08
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0