Datum klart


Datumet för nästa fest är klart det blir den 7/3-09 kommer bli 5:e året i rad för mig & sen vet jag att Ronja och Bennie följer med. Ska bli kul att se vem som mer hänger på, hoppas många vill med detta året. Blir ju alltid roligare ju fler man är.
Denna gången kommer jag dock att flyga dit på fredagen & åka hem på söndagen så att man får 1 dag innan festen i holland så man hinner vila ut ordentligt. Förra gången åkte jag & Therese ner på lördagen (samma dag som festen e) och hem igen på söndag vilket gjorde att vi inte fick vila ut ordentligt innan festen eftersom vi åkte tidigt på lördag morgon så vi hade inte fullt så mycket energi som vi hade velat ha när festen väl drog igång.
Ser iaf sjukt mycket fram emot detta event, biljetter släpps i slutet av november & line up släpps i början av december. Brukar va så iaf så det blir nog detsamma i år igen.
Kläder e typ redan bestämt men det kan iofs ändras, får se, det är ändå ett litet tag till innan det är dags ;)

Det ni ville säga
Postat av: huba

haha jag trodde det var ringar och att ni skulle förlova er :P

2008-10-23 @ 11:28:57

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0