Dator fix

Har ominstallerat windows i datorn, programmet var helt fucked. Är mäktigt stolt över mig själv när jag kan reda ut sådan här saker själv.

Har dessutom fixat minneskort till min kamera, endast ett 2 GB minne men tror nog att det räcker för det får plats över 500 bilder trots att det är inställt på den bästa kvaliten.

Borde ta tag i städandet här hemma oxå men sorgligt nog så e jag allt för lat för att kicka igång mig själv till att göra sånna grejer. Ganska irriterande för det mesta om jag själv får säga det men lika väl så är det alltid på samma vis.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Tycker du inte vi ska ta tag i o ses på onsdagarna ? Gör det till en Tess, Michella & Lina dag ? :)

2008-10-28 @ 18:24:58
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA en braaa dag!

2008-10-28 @ 20:37:55
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0