Däck byte....

Vilken dag säger jag bara, när jag skulle köra till jobb så körd jag mot en kant & får punktering på mitt däck. Duktig som jag e så bytar jag däck heöt själv, är sjukt stolt över mig själv för att jag lyckats med det. Spände bultarna bra oxå men sen stöter jag på nästs problem, 2 varningslampor har tänts på min instrument panel, ABS & esp nånting och när de tänds så slutar min hastighets mätare att funka så jag har ingen aning om hur snabbt jag kör och som om inte det vore nog så e där dåligt med luft i reservdäcket men det va ju ett ganska litet problem som jag fixade nu när jag körde hem från jobb.
Problemen tar inte slut där, nej nej, under min arbetsdag så har PDA:n (hand datorerna) krånglat, den hängde sig när jag skulle skriva ut så jag fick skriva för hand istället och göra en rebot på den senare. Nu under kvällen de sista timmarna som jag jobba så ville inte skrivaren fungera så då fick jag också skriva förhand.
Men vet ni va, trots alla dessa små missöden så tycker jag ändå att det har varit en bra dag.

Prata med min Lina innan & hon ska med till nästa Trance Energy, snacka om att jag blev glad när hon sa ja. Va tvungen att ringa Bennie direkt & berätta att "Lina ska minsann med" fy tusan vad vi kommer ha skoj.
Mendoza & Costas ska även dom med och så Bennie och Ronja förstås så än så länge e vi 6 st som kommer att åka.

Nu ska jag skämma bort mig med chips, cola & choklad för det e jag värd idag.

Det ni ville säga
Postat av: Jenny

kul me punka....not... läst den där skiten jag skrivit än? :P Kramiz

2008-10-22 @ 10:09:06
URL: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: sarissa

jag med, banne mig! ;) haha det sista du skrev i de här inlägget berättade jag också för mig själv högt och tydligt igårkväll!

2008-10-22 @ 10:52:35
URL: http://sarissas.blogg.se/
Postat av: Lina

stamp stamp stamp stamp

oxoxoxoxox :D

2008-10-22 @ 13:16:06
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0