Chips & cola

Idag har jag inte gjort ett skit, jag har bara legat & tittat på grey's avsnitt. Har inte ens tagit på mig kläder, eller job tidigt i morse tog jag på mig för att köra Billy till stationen men så fort jag kom hem igen så tog jag av mig & hoppade i säng.

Tror ni jag va trött eller vad? Jag vaknade vid 14-tiden och kunde knappt tro mina ögon när jag kollade på klockan. Men jag har iaf varit vaken sen dess.

Ska ta på mig nu (endast mjukis kläder) & köra till macken för att köpa det som står som överskrift till detta inlägget sen ska jag snabbt hem igen och bädda ner mig i min underbara soffa. Ekeby möbel affär soffa


Det ni ville säga
Postat av: camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)



Du hittar tävlingen här:

http://myrrahs.se/2008/october/tavling-2.aspx#Comment

2008-10-27 @ 21:22:11
URL: http://myrrahs.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0