Billy e hemma

Nu har min älskling kommit hem, hämtade honom på knutpunkten tjugo över åtta när han kom med båten. Verkligen skönt att se honom igen, har saknat honom jätte mycket.
Har dock haft en allvarlig diskussion som gjort mig lite nedstämd men man måste snacka om sånt också, det är viktigt att man har en öppen dialog i förhållande annars funkar det ju inte i längden, kan iaf inte kännas bra om man inte prata med varandra.
Ska snart gå & lägga oss för jag ska jobba i morgon och han ska upp och träna. Vill verkligen inte jobba helg men måste man så måste man.
Har inte riktigt lust att skriva mer nu så vi hörs när jag har mer lust. Sov gott allihopa!

Det ni ville säga
Postat av: huba

vad har hänt..?

2008-10-25 @ 16:20:17

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0