Bennie tajm

Sitter hemma hos Bennie & Ronja och plinkar på tangenterna.
Bennie håller på & städar som en galning här, duktig som tusan. Han ville göra Ronja glad så att här va rent tills hon kom hem från arbetet.
Jag ska hämta henne nere i stan sen när hon slutar, körde henne ner innan oxå så att hon skulle slippa köra runt & leta parkering.

Bennie är nog klar med städningen nu men hittar massa andra saker som han ska fixa med, rätt roligt att kolla på honom när han yrar runder & letar efter saker som han behöver. Han ska tydligen borra ett hål genom en vägg här i storarummet för att kunna dra in antenn kabel till tv:n i sovrummet.

När jag kom hem igen i morse, efter att ha lämnat Billy på knutpunkten, så kändes det så sjukt tomt & ensamt så jag kände att jag ville inte va hemma själv idag & slog därför en signal till min favorit Bennie och fråga om jag inte kunde komma våldgästa dom lite och vist fick jag det.

Jobbigt som fan att inte få se Billy varje dag nu när han sover i Köpenhamn under vardagarna men det långa pendlandet varje dag påverkade hans humör som bara den, han var sur & irriterad konstant typ & tyvärr går det ju ut över oss då.
Nu när han inte behöver pendla så långt varje dag så har hans humör blivit bra igen och han är mycket mer positiv redan så jag har det hellre så här en tid.
Bättre att sakna honom än att ha honom surig hela tiden så att det tär på förhållandet så att det till slut förstörs + det e ju lite mysigt att sakna någon oxå men man ska inte behöva sakna någon för mycket.


Det ni ville säga
Postat av: huba

haha ellerhur :P men bara så jag vet lixom :D

2008-10-14 @ 14:46:20
Postat av: sara

jag ÄLSKAR fotbad! ÄLSKAR! mitt har gått sönder så har fått köra i en vanlig balja ett långt tag. förskräckligt avundsjuk är jag på dig

2008-10-14 @ 18:01:19
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0