Full rulle hela dagen

Idag har jag verkligen chockat mig själv, har fått sjukt mycket gjort & på en söndag dessutom.
Vi kom upp ganska tidigt & åt frukost sen körde vi iväg till IKEA för att handla lite små saker som jag behövde här hemma.
Kom hem & tänkte börja stor städa & jul pynta men så började Billy fundera och han kom fram till att han tyckte vi skulle ha ett större skrvibord nu när han köpt en helt ny data. Sagt & gjort iväg till IKEA igen.
Hem börja med städandet & julpyntandet tog en paus vid fem för att åka ner på jul skyltningen och kolla stämmningen där. Möttes upp med Mette, hennes bror och en annan så gick vi där en liten runda. Alltid så jävla kul att umgås med Mette, hon har bara sån härlig personlighet.
Körde sen hem igen & gjorde klart allt här hemma så nu är här sjukt fint & mest nöjd e jag nog med min vägg som jag fixade till lite snabbt.

      

Snyggt va?

Men är så klart nöjd med skrivbordet & jul pyntet i fönsterna oxå, riktigt mysigt e här nu.

  

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

vad mysigt det ser ut :)

2008-11-30 @ 23:34:40
URL: http://sarissas.blogg.se/
Postat av: Lina

skitfint gumman!

2008-11-30 @ 23:42:24
URL: http://swiipii.blogg.se/
Postat av: mamma

ja riktigt fint är det pussar

2008-11-30 @ 23:52:19
Postat av: Mette

Jättefint gumman! Jag vill åsså fixa en massa här hemma hehe

Tack för igår,det var en mysig,liten runda :)

Kramis

2008-12-01 @ 11:00:28
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: Bästaste vännen

Naw vad fint gomman hihi. Du är ju riktigt händig ju =). Ska bli kul att se det på torsdag. Pussas

2008-12-01 @ 22:04:31

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0