Verkligen längesen

Ja det va inte igår jag skrev nått i min blogg precis. Har inte haft nått internet här hos Billy & när jag varit hemma har jag inte haft datan med mig för jag har bara varit hemma & vänt så det har känts onödigt att ha med datan fram & tillbaka.

Hittade dock internet idag så tänkte att jag kanske skulle försöka mig på att uppdatera lite =P
I lördags fyllde älsklingen 29 år, gammal gubbe *hihi* Jag fixade till med mat här hemma hos honom, tacos blev det för det va så lätt att göra & speciellt när vi va så många.
Va iaf skit trevligt, stack ner i parken här senare på kvällen där dom hade massa musik, tivoli & annat skoj därefter gick vi tillbaka hit hem till Billy & förfestade lite för att sen dra ut till halvandet på fest.
Det va en riktigt bra & som vanligt kunde man inte sluta dansa =D

I söndags va vi ute i solen heeela dagen, har fått massa färg, Billy har nog fått lite för mycket sol men inte så farligt trots allt *hehe*
I måndags va vi båda helt slut så vi tillbringade större delen av dagen i sängen *haha* Vadå mys töntar *hehe*
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt heller, ska tvätta e det tänkt men jag har inte pallat mig ner än. Latast i stan eller vad =P
Billy e hos sin klass kamrat & pluggar, duktigt som tusan e han =)

I morgon ska jag hem för jag ska arbeta på torsdag & då får jag även mitt KÖRKORT tillbaka *weeeiiiiiooooo* Sug på den ni *haha* Som jag längtar, kan fan inte fatta att det redan gått 3 månader. Tiden går snabbt när man är lycklig ;)

Har fått en mobil av Billy oxå förresten, LG viewty =D Den e så jävla fin & jag e så mega glad för den. Den är inte låst heller så jag kan använda mitt svenska nummer i den oxå =P
Jag & Billy har pratat en himla massa & har en del planer för framtiden, hoppas allt går bra nu bara. Är typ alltid nervös för att nått ska gå åt helvete =S
Nej om jag kanske ska ta mig samman & springa ner till tvätt stugan *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Jag är glad för din skull hjärtat. :)

2008-05-13 @ 20:03:17
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul du fått tebax de, vaffö blev du av me de??

2008-05-14 @ 21:43:10
URL: http://mammanemma.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0