Träningsvärk

Har sån träningsvärk i mina ben, baksidan av låren. Riktigt jobbigt när jag går i uppförsbackar & trappor. Ryggen, armarna, magen...ja hela kroppen värker ju för tusan. Snacka om att min kropp har varit toltalt avslappnad i ett år.

Kom precis hem från jobb, skönt att kunna gå hem tidigare speciellt sånna här dagar då man inte är på topp humör. Mitt humör har varit lite lågt enda sedan jag vakna i morse & det har bara fortsatt hela dagen.
Kanske blir bättre om jag får lite mat i magen eftersom jag inte fått nån ordentlig måltid idag.

Morgondagen är snart här =D Kan knappt fatta att det e sant, helt sjukt vad man kan sakna nån och saknaden gör mig tjatig tycker jag. Känns som om jag bara pratar mer & mer om Billy ju mer jag saknar honom.

Va förresten en sväng hos Helena igår & sa hej till henne. Så himla kul att se henne igen, har faktiskt saknat henne en himla massa & den kramen satt verkligen där den skulle.

Dinner tajm!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0