Träning igen

På torsdag ska jag börja träna igen *haha* Fatta jag som inte tränat eller spelat nått sen förra sommaren ska börja träna igen.
Min gammla tränare ringde mig innan idag & undrade om jag hade lust att börja träna i Rydebäck för det laget som han tränar nu & jag va inte sen på att nappa för vad jag minns så är det ett bra lag så kände mig väldigt hedrad att han ringde & frågade =)
Är mega nervös men vet att det kommer bli skit skoj, älskar ju handboll & att spela matcher är nått utav det bästa jag vet. Kan nog dock räkna med att jag får sitta mycket på bänken när vi börjar spela matcher eftersom jag inte tränat eller spelat på länge men det är helt okej för mig, bara jag får va med lite.

Gick lite segt idag faktiskt på jobb, va lite svårt att få ihop lappen men till slut lyckades jag & kunde sluta klockan tio istället för tolv =D Är ledig nu i 3 dagar sen ska jag jobba lördag & söndag. Längtar tills jag kan åka till Billy igen, saknar han jätte mycket =(
Som tur e så har man så många underbara vänner vilket gör att saknaden inte känns så jobbig när jag e med dom =)

Ska upp mega tidigt & tvätta i morgon, ända lediga tiden som jag hade tid på men jag kan iofs sova mellan tvättarna om jag känner för det *haha*
Nä om man ska ta & bädda ner sig nu, min kropp känns tung & trött.
Hörs i morrn =)

Det ni ville säga
Postat av: Ronja

haha nu ska du få ont i kroppen;) kramis

2008-05-21 @ 07:47:55
URL: http://ronjabennie.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0