Solig härlig dag

Vadå hårt att komma upp i morse, nä då inte alls *haha*
Snozade in i det sista sen fick jag slänga på mig kläderna, panik borsta tänderna & slira iväg till jobb för att hinna i tid.
Riktgit varmt blev det lagom till tolv & mina arbetsbyxor som va så varma och sköna i morse när det va lite kyligt blev helt plötsligt obekvämt varma & jag svettades på alla möjliga stället.

Är hemma nu & äter lite som vanligt, ska ta ett sista ryck snart och hoppas på att snabbt som tusan få ihop minst 5 till så att jag kan sluta så tidigt som möjligt.
Ska ju träna sen ikväll oxå klockan 6 och vill gärna hinna va hemma en liten stund innan jag måste dra igen.
Hoppas helgen blir super nice med as gött väder så att man bara kan slappna av och ta vara på den korta ledigheten man har =)


Det ni ville säga
Postat av: sarissa

tänkte det med, kommer ihåg att du visade bilder på din lägenhet för läääängesen :) pusspuss

2008-05-29 @ 17:45:10
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0