Ont i fingrarna

Har fått blåsor på alla fingrar på vänster handen utom "fuck you" fingret *haha* och på tummen & lillfingret har skinnet gått bort så det svider som tusan men det va fan riktigt kul att träna igen så på måndag kör jag på igen =)
Konditionen är ju inte den bästa & benen kändes som spagetti ett tag men det går över efter några träningar.

Va & hälsade på Ronja & Benny efter träningen, ville inte hem direkt för det e ju så tomt här hemma plus att jag trivs som tusan i deras sällskap. Har fan alltid kul & garvar åt allt.
I morrn ska vi 3 till Familia & titta på skor *hehe*

Som ni ser så har jag designat om bloggen lite men pallade inte mer för när det inte går som man vill riktigt efter några försök så ger jag upp *haha* Inget tålamod till sånt =P
Blev ändå nöjd med reslutatet, hoppas ni kan se det nu oxå.

Vaxning i morgon klockan tio på morgonen så det blir en ganska tidig morgon i morgon oxå men inte så tidigt som det hav varit de 2 senaste dagarna.
Längtar som tusan till söndag kväll, ska få se min bejbi, världens finaste Billy =)
Måste hoppa in i duschen nu sen ska jag nog krypa ner i sängen.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0