Långt jag kommit då =P

Jag har verkligen inte rört mig långt idag *haha*
E fortfarande kvar i sängen, har iofs varit i köket tidigare i morse för att fixa med frukost annars har jag bara legat här i sägen med datan i knäet & snackat med en massa på msn plus tittat runder lite på internet =)

Ska hem idag men jag vet inte vilken tid än, måste ju ha min bil idag för jag ska köra till jobb i morgon bitti, fatta JAG SKA KÖRA!!!! gissa om lilla majje längtar tills i morgon *hihi*

Billy e i skolan & pluggar, han ska ha examen i morgon sen på fredag har han ett annat prov oxå så han har en hel del att göra min stackar bejb, men duktig som tusan är han =)

image102
Världens finaste & underbaraste pojkvän, älskar honom!

Nu ska jag se om jag hittar nått att äta, hörs kanske sen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0