Lång dag...

...och än e den inte slut =/ Inte för att det varit nån dålig dag, tvärtom, det har varit en helt underbar dag men nu har jag inget mer att göra denna dagen & har därför stationerat mig här hemma.
Riktigt tråkigt att va här hemma helt ensam, saknar Billy alldeles för mycket nu *suck* Men inte många dagar kvar nu tills jag får träffa honom igen & pussa på honom i mängder =D
Ska även sjunga en himla massa för honom, kan ju inte göra det nu under veckan när jag inte träffar honom så jag har en massa sång att ta igen *haha*

Har träffat en himla massa idag, först Benny. Han skulle hjälpa mig med brännprogram & sen skulle han följa med mig till sjukan för jag skulle ta blodprov men dom strejkar ju igen så det kunde jag inte så det blev lite mat istället.
Ska köra till Ängelholm tidigt i morgon bitti istället & ta blodprov på hudmottagningen.

Har fikat med mammsen idag oxå, alltid lika nice. Min mamma e lätt den bästa, så jävla rolig e hon.
Därefter körde jag ut till Bjuv en runda & sa hej till Jessica =D Mega längesen jag träffade henne ju så det va extra nice att se hennes söta nylle igen *hehe*

Har beställt tid för vaxning av ben & bikini linje, skulle egentligen dit i morgon klockan 11.00 men de ringde precis därifrån & ändrade tiden till på fredag klockan 10.00 Känns som om det kommer göra sviiiiiiin ont men vill man va fin får man lida pin eller vad det nu heter =P

Blir stor städning i morgon iaf, det MÅSTE göras & jag har massa tid över i morgon.


image103
Love is in the air *hihi*


Det ni ville säga
Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-05-21 @ 20:02:51
Postat av: Anonym

Ni är jättefina.

2008-05-21 @ 20:38:56
Postat av: Anonym

så fina ni e ihopa

2008-05-22 @ 08:10:23
URL: http://mammanemma.blogg.se
Postat av: Ronja

tur du är med min älskling när jag jobbar så jag vet var jag har honom;) hihi....så fin bild på er, ni ser verkligen lyckliga ut:):) kramis

2008-05-22 @ 11:43:46
URL: http://ronjabennie.blogg.se
Postat av: sarissa

KOM OCH STÄDA HOS MIIIIIIG MED!!!

2008-05-22 @ 13:41:24
URL: http://sarissas.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0