KÖRKORTET ÅTER =P

Har kört runder en himla massa idag, först på arbetet så klart & sen efter arbetet oxå =D
Älskar verkligen att köra bil, man känner sig så fri på nått sätt & att sitta och dunka på med musik i bilen gör det ännu bättre *hehe*
Hoppas verkligen att jag aldrig blir av med det igen, gäller dock att jag i fortsättningen håller hastigheten & inte kör typ 92 på 50 väg som jag gjorde nu i februari då jag blev av med körkortet. Får som sagt skylla mig själv.

Har varit med Rebecka en massa idag, åkt runder lite hit & dit, riktigt kul. Har verkligen saknat henne, vi har alltid bara en massa skit för oss *haha* Åkte ut en runda till verkstan sen & hälsade på Tessan & Johan så där va denna dagen fulländad *hehe*

E hemma nu & ska snart krypa ner i sängen så att det inte blir för sent, ska upp tidigt i morgon igen & jobba och efter jobb ska jag hem till min underbara Billy =D
Han va förresten mega duktig i dag & klara sin ena examen, fick näst högst betyg i den betygskalan som dom har. Den e lite annorlunda jämförrt med hur vi har det men iaf, jag blev sjukt glad & stolt över honom, han e bara så himla duktig, bästaste Billy *hehe*

Ska till en stuga i danmark nu i helgen, kommer nog bli mega mys tror jag. Ska bli skönt att bara koppla av & ta det lungt, känns som om vi behöver det ;)
Nej nu kallar sängen på mig, helt slut i huvudet känner jag, det har fått arbeta mer än vad den gjort på länge idag *hehe*
Sov gott allesamman !!!!!


Det ni ville säga
Postat av: Ronja

kör nu lugnt gumman:) Ha en bra helg!!! Kramis

2008-05-16 @ 14:42:58
URL: http://ronjabennie.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0