Hygge kväll =)

Har haft en hel mysig kväll med Ronja & Benny.
Först va vi iofs på väla efter jag slutat arbeta för jag skulle köpa en grej till Billy, 4 månade på söndag *woho* haha sen drog vi till den nya maxi nere vid Råå för att köpa lite godis men köerna va meeeega långa så vi stack till City gross istället och därefter drog vi hem till mig.

Har kollat på film What happens in Vegas, riktigt rolig film så den kan jag lätt rekommendera om man gillar komedi så klart. Ätit massa godis, jordnötsringar & druckit cola.
Nu har dom precis åkt hem & jag ska hoppa i säng för jag måste upp tidigt i morgon, ska ju arbeta igen.
Träning i morgon oxå efter jobb.

Natti natti

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

ja de e klart, de är ju ändå en ganska stor grej :) men var bor du nu? i hbg va? och föresten.. what happends in vegas rocks!

2008-05-28 @ 23:26:51
URL: http://sarissas.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Dem hade köat sen fem imorse på maxi råå. ;P

2008-05-29 @ 07:20:39

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0