Hemma i Helsingborg

Är hemma & äter lite för tillfället och äter men ska snart fortsätta jobba.
Träffar inte Billy förrän på fredag nu =( Skit jobbigt att inte få se honom varje dag, inte för att jag känner att jag måste va med honom hela tiden utan det är mest kvällarna/nätterna som e jobbiga tycker jag.
Men fredag e inte så långt bort, är ju redan i övermorgon så jag tror jag överlever.

Ska träna i morgon igen, kunde inte träna i måndags för jag arbetade extra men i morgon kan jag. Ser faktiskt fram emot det som tusan.
Arbetar första skiftet denna veckan & det är ganska hårt att gå upp så himla tidigt. Börjar ju 06.00 på morgonen och det kvittar hur mycket jag sovit eller hur lite jag sovit, klockan sex på morgonen är jag ALLTID trött.

Arbetet kallar, hörs sen!

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

det förstår jag, har du inga planer på att flytta dit? köpenhamn är ju bra mycke bättre än lilla helsingborg och det är ju inte så svårt att få jobb heller

2008-05-28 @ 20:55:58
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0