God eftermiddag

Shit vad jag har sovit gott men har svettats som fan, inte lika gott. Ska hoppa in i duschen nu & tvätta av mig sen måste jag dra iväg till jobb och arbeta lite.
Ska ringa Billy oxå och förklara läget så att han vet när jag kommer & så ikväll.

Det regnar fortfarande ute & det känns inte så värst frestande att gå ut & arbeta i detta men det e bara några få timmar så det känns inte så farligt.

Oj nu måste jag hoppa in u duschen, hörs kanske i morgon annars på onsdag.

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Nää eller hur, tänk så liten jag alltid har varit och se nu ;P Känns overkligt, haha! Yes jag har tid i veckan, bara att slå en signal. Puss

2008-05-26 @ 17:11:01
URL: http://wickedwicky.blogg.se/
Postat av: Rinja

Ja och Bennie har varit orloiga nu i kväll, du har ju inte svarat:O inte likt dig, men nu fattar vi ju vad du gör:) ha det bra!! pussas

2008-05-26 @ 22:03:10
Postat av: sarissa

nej jag har en lägenhet i helsingborg och min pojkvänn har en i malmö så vi bor hos varabdra. hur är det med dig annars? :) puss

2008-05-27 @ 10:10:47
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0