Fullspäckad dag

Har haft fullt upp hela dagen. började med att jag skulle vaxa benen & bikini linjen i morse vilket gick bra. Benen kändes typ inget men bikini linjen ska jag nog fan inte göra om för det gjorde fan ont azzå *haha*
Hon som vaxa va skit duktig & mega trevlig, Carita tror jag hon heter & det va på Electa spa jag gjorde det så henne kan ja rekomendera fler att gå till.

Har även varit ute & fikat med Sören idag, va mega längesen vi sågs sist så det va skit trevligt. Körde honom till Åstorp sen drog jag tillbaka till helsingborg.

Har varit på Familia med Benny & Ronja och sen körde vi till center syd. Hittade ett par gympa skor men mitt dumma nöt provade inte dom först så när jag kom hem & tog dom på mig så är dom för stora *suck* Nåja får åka & byta dom i morgon =)
Hittade bh & trosor på center syd, 2 set & grymt snygga & billigt va det oxå så jag e fett nöjd =D

Ska ut en liten runda med Rebecka nu ikväll men det blir inget festande för jag ska arbeta i morgon & på söndag oxå.
Har laddat på mitt abonnemangskort så att jag kan åka till Billy på söndag, längtar sjukt mycket. Känns lite som det gjorde i början när vi skulle träffas första gången efter att vi träffats på festen i januari.

Nu ska jag över till Helena och säga hej till henne. Ha en super nice kväll.

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Vad glad jag blev när jag såg dig, du lös upp min kväll. Tack! <3

2008-05-23 @ 22:57:57
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Ja, kramen var lätt den bästa. ;D

2008-05-24 @ 09:24:07
Postat av: Ronja

Prova du inte dom:O men michella då;) tack för i går gumman, det var trevligt. Ha det bra. kram

2008-05-24 @ 12:25:03
URL: http://ronjabennie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0