Efter träningen

Skoja inte att mina fingrar är helt förstörda, ser ju ut som om någon har tuggat på dom & ont gör det om man rör vid det så därför låter jag bli.
Riktigt skoj är det iaf att träna, dock inte fys träningen i början men det är ett måste. Blev fan stolt över mig själv för jag sprang hela rundan (ca 3km) & va bland de första in, de ni *klappar mig själv på axlen*

Har slängt in kläderna i tvättmaskinerna nu & fått dom i spinn. Tur att det inte var så mycket att tvätta annars hade jag inte hunnit bli klar.

Snacka om att jag bara vill att det ska vara fredag efter jobb nu så att jag kan åka till Billy, vissa stunder blir jag nästan arg för jag tycker det e orättvist att jag ska behöva va ifrån Billy *haha* Ja lite barnslig man e ibland i sitt tänkande(?)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, man e ju inte allt för fräsch nu *pjuke*


Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Nu har du varit borta från oss förlänge!! miss u. kram

2008-06-03 @ 11:28:11
Postat av: Tess

Funkar inte din mobil eller ? skickade mess i morse och försökte ringa sedan men kommer inte fram :( Saknar dig, tänkte fråga vad du skulle göra till helgen ? ;) Eller hur jobbar du i veckan ?

2008-06-03 @ 17:09:17
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0