Doktorn & arbete

Har varit hos min hudläkare i förmiddags. Bara vanligt rutin koll & allt såg bra ut så det e bara att fortsätta med medicinen som vanligt. Går snart in på 5 månaden av behandlingen så nu e det inte långt kvar.

Skulle egentligen träna ikväll 18 20 men det kan jag inte för jag måste hoppa in & jobba i mellan 18 - 21 för där fattas folk på jobbet, likadant i morgon kväll men det e bara gött för mig för jag behöver alla pengar jag kan få.

Lämnade blommor & en present till mammsen igår för det va ju alla mammors dag då.
Trodde inte jag skulle bli klar tidigare på jobb men det blev jag så jag kunde åka ganska tidigt till Billy =D
Riktigt skönt va det att se honom igen, helt pirrigt va det först. Kändes nästan som första gången man ska ses, lite mesig man e ibland =P

Regnat hela dagen men inte e jag deppig för det. Kan ju va bra att det regnar oxå så att det inte blir nån torka & sånt tråkigt.
Hade jobbig dröm i natt men som tur va så hade jag Billy bredvid mig så det va bara till att krypa in i hans famn sen somna jag tryggt igen.
Irriterande dock att man drömmer en del saker som känns så verkliga när man drömmer dom för det sätter sig verkligen på ens huvud & kan ställa till det ordentligt.
Nu ska jag vila lite innan jag ska arbeta sen efter jobb ska jag åka till min älskling igen =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0