Denna dagen förbi

Nu är snart denna dagen slut & det har faktiskt varit en mega bra dag tycker jag =) Tyckte t.o.m det va lite mysigt med lite regn, jag som alltid annars tycker det e mega jobbigt när det regnar, speciellt när jag jobbar men icke idag nej.
Har fått mitt nya körkort idag oxå, blev helt okej faktiskt men det e nog tack vare att fotot är svart vitt plus att fotot är lite suddigt så man ser inte så tydligt *hehe*
Har fått låna mammas bil för min bil krångla ju, sepe jobbigt men vad gör man.

Har reda fått visa mitt nya körkort för fabror blå =D Fick blåsa oxå & jag va nykter *haha*

Har varit & sagt hej till Benny 2 gånger idag oxå *haha* Nä men tog en cigg med honom. Ronja kom ut & sa hej oxå första gången men andra gången palla hon nog inte.

Ska snart hoppa i säng för jag ska upp tidigt hade jag tänkt så att jag kommer upp i tid. Ska ta blod prov i morgon igen *suck* och sen tänkte jag hälsa på Tessan på hennes praktik och sen ska jag börja arbeta klockan 11 istället för 12 för jag måste va i Ängelholm klockan 12

Nej nu ska jag bädda ner mig, blir dock tomt som tusan. Saknar Billy, vill ju inte nanna utan honom men men...blir nog en lång vecka det här =S Kommer inte träffa honom förrän tidigast söndag kväll men man står ju ut, kommer bara bli typ 100 gånger bättre sen när jag ser honom igen *hihi*

Sov gott allihopa =)


Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Andra gången var Ronja trött och hade redan lagt sig i sängen;) nästa gång kommer jag ut...hihi ha det bra gumman. kram

2008-05-20 @ 10:44:00
URL: http://ronjabennie.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0