Blodprov, aj aj aj....

Har varit & tagit blodprov i morse i Ängelholm. Jävlar vilket blåmärke jag har efter det =( Ser helt hemskt ut + att det är en bula oxå.

Ska sätta igång & städa nu är det tänkt men jag har verkligen stora problem med att komma igång med det. Tänkte jag skulle skriva detta inlägget sen ska jag sätta på lite musik & städa som en galning *haha*

Lönen blev ändå ganska okej denna månaden med tanke på att jag inte har arbetat så mycket. Tack vare mammsen så klara jag mig. Har sagt det förr & jag kommer säga det miljoner gånger till, jag har den bästa mamman i världen och nu menar jag inte enbart för hon hjälper mig med pengar & sånt nu utan på alla sätt & vis.
Hon finns alltid där, jag kan lita på henne, hon har aldrig sagt "jag lovar" och sen inte hållt det & dessutom har hon alltid varit en hel cool mamma.

Ska träna klockan 18.00 ju, är MEGA nervös *haha* Skoja att jag kommer va helt död sen efteråt & undra om jag kommer palla springa ens *haha* Jaja om jag inte pallar nu så e det bara till att kämpa på & få upp konditionen igen, jag ger mig inte i första taget. Envis som tusan e man & det e fan en bra egenskap =)


Det ni ville säga
Postat av: sarissa

ja, de är ingen ordning och reda på mig inte

2008-05-22 @ 14:37:21
URL: http://sarissas.blogg.se
Postat av: Tess

Tack för besöket babe :)

2008-05-22 @ 17:55:34
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0