Vill ha helg nu...

Gissa om jag vill att det ska va helg nu azzå, saknar min Billy som fan =(
Så jebbla tråkigt här hemma för jag har inget körkort ju så jag kan inte fara runt somjag brukar göra & inte e det ofta man har besök precis så det känns litta ensamt emellanåt.

Har dock hittat en data som jag vill ha, men jag har redan en data som inte ens är 1 år gammal så det blir inget med att jag köper den....lägger dock upp en bild här så ni kan få se den iaf =D

image77

Nej nu ska jag titta lite tv igen sen så e det nanne dax så det fortare blir nästa dag & en dag närmare helgen *hihi*
Dessutom blir nog morgon dagen lite roligare för mamma kommer igen & vi skulle ut en snabb runda på väla. Ska bli skönt att komma ut en runda.
Glömde berätta att mamma ringde innan bara för att säga att hon älskar mig, vist har jag världens underbaraste mamma.
Sen tjaffsade vi lite om vem som älska vem mest *haha* Ganska rörigt men dock roligt samtal =D
Natti natti på er allihopa!

Det ni ville säga
Postat av: Maria

visa mig en snyggare klocka då, hihi :)

2008-03-03 @ 23:15:08
Postat av: emma perstorp

asfin laptop.pink

2008-03-03 @ 23:25:37

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0