Vakna med ett leende

Billy säger:

I'm getting really sleepy now, just want to crawl in under your blanket and tuck myself close to you, miss you really much right now

Att vakna upp & ha fått ett sånt sött meddelande gör ju bara att dagen börjar sjukt bra =)
Ska äta lite frukost nu sen e det jobbe dax. Är dock sjuuuukt trött idag men det e nog förkylningen som ligger kvar i kroppen & tröttar ut mig.

Ikväll blir nog mys kväll med mig själv *haha* Det lät verkligen som nått =P Nä men får dock se vad jag pallar sen när jag kommer hem från jobb. Brukar va rätt så trött då & oftast blir det bara sängen.

I morgon har jag en del att stå i dock, måste framför allt tvätta sen ska jag skriva överklagan. Mamma kommer & hjälper mig för jag är inte världsbäst på sånt =S
Måste ringa min hudläkare & boka om tiden eftersom jag började i veckan med medecinen så det e inte så lönt att komma redan nu på återbesök då ju.

Nej nu har jag bråttom =)


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0