Utvilad som tusan

Herregud vad jag har sovit bra inatt, helt sjukt azzå. Vakna inte en enda gång & känner mig grymt utvilad.
Vanligtvis så vaknar jag flera gånger per natt & de senaste nätterna har jag haft riktigt svårt för att sova ju.
Sa till Billy när vi vakna att han får flytta hem till mig så att jag alltid sover bra för det måste va tack vare honom som jag sovit så här bra.
Men iofs vem skulle inte sova bra bredvid en ängel ;)

Nu ska vi äta lite frukost, Billy kom precis tillbaka men bullar & sånt gott *smarr*
Hörs antagligen sen, puss kram hajje =D

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja man vet ju inte vart man ska bli av :S hur billig var soffan egentligen? Störigt som fan..ja de är nån sate som har gjort ett streck med bläckpenna...hoppas fan de går bort i tvätten annars får fan folk betala som vatt här tills jag får 10tusen så jag kan köpa en ny haha :P Riktigt sur var jag när jag såg det.

2008-03-08 @ 15:32:08
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0