Uppe klockan 8!!!!!!

Helt sjukt ju, kunde inte sova mer. Jag e lixom aldrig uppe så här tidigt av egen kraft annars men nu kunde jag bara inte sova mer.
Har vaknat sjuuuukt många gånger innan jag gick upp, katt jebblarna har stört mig hela natten eller kan inte säga katterna för det är bara den lille jävlen som håller låda. Tror ni att man får sinne men finns ju inte så himla mycket man kan göra.
Vid sånna tillfällen tycker jag verkligen INTE om den lille odågan men annars så gör jag *haha*

Mamma kommer senare idag, ska skriva sån överklagan ang. det med körkortet. Ber till dom högre makterna (nått i den stilen) att jag får det sänkt *suck* Får sinne av att inte få köra bil, väldigt psykiskt påfrestande ju =S
Ja om jag någonsin tvivlade innan så e jag iaf säker nu, ja älskar att köra bil!!!

Tvätt står på dagens schema oxå för den delen, har tid mellan 12 till 17 så jag behöver inte jäkta precis =)
Riktigt bra tvättstugor har vi här oxå vilket gör att tvättningen inte känns fullt så jobbig trotts att jag har massor att tvätta. Istället för stor städning så blir det stor tvätt *haha*
Tur att jag kan roa mig själv iaf =P

Nä nu måste jag ringa doktorn, hör senare

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0